32,4519$% 0.21
34,6536€% 0.16
40,5893£% 0.21
2.383,04%0,14
3.919,00%-0,03
1847697฿%-7.79874
Ramazan ayının vazgeçilmezleri hurma, kahve, yağ ve helva tüketiminde artış yaşanırken, iftarın olmazsa olmazlarından hurmada satışlar %220, lokumda ise %273 artış gösterdi. Bal ve Ramazan paketlerinde sırasıyla %85 ve %387’lik artışlar dikkat çekerken, reçellerde %155, glutensiz ürünlerde ise %42’lik bir artış yaşandı. Ramazan ayında ayrıca temel tüketim kategorisinde ıslak temizleme mendilleri, kağıt ürünleri ve bulaşık deterjanları da yükseliş trendi gösterdi.
Küçük ev aletleri ve züccaciye kategorilerinde de Ramazan’ın etkisi gözlenirken, şarjlı süpürgelerde %120, kahve makinelerinde %201, süpürgelerde %168 ve blender satışlarında %176 artış yaşandı. Sofra ve mutfak gereçlerinde ise düdüklü tencereler ve yemek takımlarında önemli satış artışları dikkat çekti.
Giyim kategorisinde pijama satışları başı çekerken, pantolon, gömlek, elbise ve mont gibi ürünlerde de artış yaşandı. Bahar mevsimi ile birlikte havaların ısınması ve yaz mevsiminin de yaklaşması ile birlikte şort ve etek satışlarında gözle görülür bir yükseliş tespit edilirken, kozmetikte ise yüz bakım ürünleri, parfümler ve vücut bakım ürünleri en çok tercih edilenler arasında oldu.
KOBİ’lere güneş enerjisi desteği
ABD ve Ürdün’den Gazze’ye havadan yardım
Netanyahu: Anlaşma olsa da olmasa da Refah’a gireceğiz
Cevdet Yılmaz Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev ile görüştü
Yılmaz Özbekistan Senatosu Başkanı Narbayeva ile görüştü
ABD Savunma Bakanı Austin İsrailli mevkidaşı Gallant ile görüştü
BM AB ve DSÖ’den İsrail’e Refah uyarısı
Cevdet Yılmaz 3. Taşkent Uluslararası Yatırım Forumu’na katıldı
Europol’dan telefon dolandırıcılığı yapan 12 çağrı merkezine baskın
Turkcell Genel Müdürü Koç: Müşterilerimize avantaj sunacağız
İş Bankası’ndan KOBİ’lere özel görünmez bankacılık ürünü
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.