DOLAR

32,2355$% -0.03

EURO

34,7716% -0.1

STERLİN

40,4038£% 0.01

GRAM ALTIN

2.459,79%1,14

ÇEYREK ALTIN

4.003,00%0,20

BİTCOİN

2032121฿%3.14111

İkindi Vakti a 16:59
İstanbul PARÇALI BULUTLU 15°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Bursasancak
  • Ekonomi
  • Hepsiburada Ramazan ayına özel alışveriş trendlerini açıkladı

Hepsiburada Ramazan ayına özel alışveriş trendlerini açıkladı

Hepsibuarada, Ramazan ayına özel alışveriş trendlerini açıkladı. İftar sonrası saatler özellikle 20:00-22:00 arası, alışverişin en yoğun olduğu zaman dilimi olarak kayıtlara geçti.

Ramazan ayının vazgeçilmezleri hurma, kahve, yağ ve helva tüketiminde artış yaşanırken, iftarın olmazsa olmazlarından hurmada satışlar %220, lokumda ise %273 artış gösterdi. Bal ve Ramazan paketlerinde sırasıyla %85 ve %387’lik artışlar dikkat çekerken, reçellerde %155, glutensiz ürünlerde ise %42’lik bir artış yaşandı. Ramazan ayında ayrıca temel tüketim kategorisinde ıslak temizleme mendilleri, kağıt ürünleri ve bulaşık deterjanları da yükseliş trendi gösterdi.

EV ALETLERİ VE ZÜCCACİYE SATIŞLARINDA ARTIŞ GÖRÜLDÜ

Küçük ev aletleri ve züccaciye kategorilerinde de Ramazan’ın etkisi gözlenirken, şarjlı süpürgelerde %120, kahve makinelerinde %201, süpürgelerde %168 ve blender satışlarında %176 artış yaşandı. Sofra ve mutfak gereçlerinde ise düdüklü tencereler ve yemek takımlarında önemli satış artışları dikkat çekti.

GİYİM VE KOZMETİKTE BAHAR ETKİSİ YAŞANDI

Giyim kategorisinde pijama satışları başı çekerken, pantolon, gömlek, elbise ve mont gibi ürünlerde de artış yaşandı. Bahar mevsimi ile birlikte havaların ısınması ve yaz mevsiminin de yaklaşması ile birlikte şort ve etek satışlarında gözle görülür bir yükseliş tespit edilirken, kozmetikte ise yüz bakım ürünleri, parfümler ve vücut bakım ürünleri en çok tercih edilenler arasında oldu.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

KOBİ’lere güneş enerjisi desteği

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.