Ülker ürünlerinin 7’den 70’e her kesime ve farklı damak tatlarına hitap ettiğini ifade eden Kabakçı, “Bu Ramazan Bayramı’nda her zaman olduğu gibi çok uygun fiyatlarla ürünlerimizi tüketicilerimize sunacağız. Bu sene de Ülker Ece ve Çikolatin tüketicilerimizin bayram için klasik tercihleri arasında olmaya devam edecek. Yeni ürünlerimize baktığımızda, çikolatada Ülker Laviva hediyelik kutu ve poşet formatında raflardaki yerini alırken, Ülker Çikolata Truffle ise fındık parçacıklı sütlü ve kakao kremalı, bitter çikolatalı dökme ve hediyelik kutu çeşitleriyle ilk defa bayrama tat katacak. Ayrıca yeni Buklet Hindistan cevizli pirinç patlaklı sütlü çikolata da bayram ziyaretlerinde yerini alacak” diye konuştu.

Memur ve emeklinin maaş zammı yarın netleşecek Memur ve emeklinin maaş zammı yarın netleşecek
Ülker, Ramazan Bayramını 67 ürünle karşılayacak

BAYRAM ZİYARETLERİNE GİDEMEYEN TÜKETİCİLERİMİZ İÇİN DE ÜRÜN SEÇENEKLERİ SUNUYORUZ

Kabakçı, şöyle devam etti:

“Şekerlemede ise yumuşak dokusu ve çeşit çeşit meyve lezzetleriyle Ülker Lokumcuk’u, yeni hediyelik kutusu ve vişne lezzetiyle tüketicilerimizin beğenisine sunacağız. Toffe seven tüketicilerimizi ise bu senenin yeni trendi limon serinliği ‘cool lime’ lezzetiyle buluşturacağız. Ayrıca sevdiklerine hediyelik ürün göndermek isteyen, alışverişlerini internet üzerinden yapmayı tercih eden veya bayram ziyaretlerine gidemeyen tüketicilerimiz için de e-ticaret ve online kanalda geniş ürün seçenekleri sunuyoruz. Bununla beraber, Ülker Apartmanı reklam serisi, “Ülker’siz bir bayram düşünülemez” sloganıyla bir çocuğun gözünden bayram mutluluğunu anlatan Ramazan Bayramı filmiyle devam edecek.”

%41,3’LÜK PAZAR PAYIYLA LİDERLİĞİMİZ DEVAM EDİYOR

Geçen sene bayram dönemindeki hediyelik ve ikramlık çikolata, şekerleme tüketimini değerlendiren Kabakçı, “Türkiye’de hediyelik ve ikramlık çikolata ve şekerleme pazarı 2023 yılında yaklaşık 35 bin ton ve 4 milyar TL’ye yükseldi. Tek başına hediyelik ve ikramlık çikolata pazarında ise ciroda %104’lük artış oldu. 2023 yılında çikolatada bu pazarın %61’i paketli, %39’u ise dökme ürünlerden oluştu. İkramlık şekerleme pazarı ise ciroda %96’lık artışla toplam 1,9 milyar TL ciroya ulaştı. 2023 yılında, Ülker olarak çikolatada ciroda ise %41,3’lük pazar payıyla liderliğimiz devam ediyor. Ipsos Türkiye 2023 araştırma sonucuna göre bayramlarda misafirliğe giderken en çok satın alınan çikolata markasının Ülker çıkması da bizi ayrıca mutlu etti" dedi.

ÇİKOLATADA MARMARA ŞEKERLEMEDE DOĞU VE GÜNEYDOĞU İLK SIRADA

Bayramlık çikolata ve şekerlemenin bölgesel dağılımlarına ilişkin bilgiler veren Kabakçı, her yıl olduğu gibi geçen yıl da Marmara Bölgesi’nin hediyelik ve ikramlık çikolata satışlarında %32 ile ilk sırada yer aldığını söyledi. Kabakçı’nın verdiği bilgilere göre; çikolata satış sıralamasında Marmara’yı %22 ile İç Anadolu, %16 ile Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgeleri takip etti. En fazla ikramlık şekerleme ise Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri’nde tüketiliyor. %36’lık payla Doğu ve Güneydoğu Anadolu yine bu listede zirvede yer alırken bu bölgeleri sırasıyla Marmara %21, İç Anadolu %18, Ege %11, Akdeniz %10 ve Karadeniz %5 ile takip etti.

Editör: Muhammed Tayyar Türkeş